ååh that's sweet!


HAHA
så gulligt, då har man blivit friad under lunchen x)
Eftersom min käravän Oskar som kom och hälsade på oss på skolan igen och han följde även med oss på lunchen för att äta hamburgare.. Nu var det så att han hade en silverkedja runt halsen med en tjejaktig ring på. Så han bad mig att ta bort den, naturligtvis hjälpte jag gogubben med det :) Såfort ringen for av friade han till mig under lunchen, that's qute haha så nu är vi förlovad x) hahaha en fin ring på fingret men han behöver inte känna skuld när han möter och tänder på någon annan flicka..hahaha stabilt ;D Nejmen lite roligt var det faktist :D Det är alltid lika roligt då han kommer och hälsar på oss! :D vi är alltid lika ful på ett och annat sätt hahaaha. KRAM på dig vännen! Btw, önskar dig all lycka med...you know what! :D:)


Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer och sker, men till och början med tänker jag fara hem efter att jag slutat skolan för idag, vilket blir vid 14-tiden. Sedan tänkte jag ta och mysa ned mig i sängen och sova ut någon timme bara. Mysa och busa tillsammans med min goa lillebror lär jag också göra såklart! :D Sedan vad kvällen har att bjuda på, är bara till att vänta och se, ta stunden som den kommer :)

Imorgon är det äntligen fredag = heeelg! Otroligt underbart! Jag känner hur ja kämpar på med all skolarbete men är så fruktansvärt skolless nu så att det tar mig till vansinne snart. Men som tur är det redan helg imorgon och snart lov, ska bli så härligt att komma ifrån all arbete för ett litet tag iallafall! :) Hur som hellst, imorgon har jag enbart en lektion så jag slutar tidigt efteråt ska jag ägna mig dagen/kvällen åt att jobba på Kåren igen. Känns härligt att kunna få jobba och tjäna sig lite extra pengar :) Vad  som händer under resten utav helgen är oplanerad just nu, så får se vad det blir för roligt som man tar och hittar på. Förhoppnings vis blir det en lugn helg efter en hård dag jobbandet.



All I want for christmas is a kiss.
Just one wish, I hope it come true.
Let me spend the christmas with you

My life with you means everything for me
so why give up so easy?
You are the only one.


PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0