Hold on to your dreams


Denna helgen har varit störtskön! xD Jag och Jeanette följde med Conny och hans bror Christer in till Bispgårn, men tyvär när vi närmade oss vårt mål så åkte vi av vägen där vi var fast i säkert en timme med noll täckning :( Men till slut fick vi hjälp :) Då bytte jag och Jeanette bil och fortsatte vår lilla resa hem till hennes far medan grabbarna for vidare hem till deras syster. När vi kom hem fick vi gooooo' mat, sedan gick vi upp och kollade igenom en massa gammla grejer som hon har från när hon var mindre. Mot kvällen såg vi på någon otroligt ful film! HAHA xP Vi slocknade inte förns något vid 5-tiden på morgonen :o Men ja..så kan det gå när man ligger och surrar :P

Morgonen därpå när jag vaknade kändes det sjukt ensamt (med tanke på att det var typ andra gången jag sovit själv under de två senaste veckorna) så jag kröp ned bredvid Jeanette och läste upp några gåtor HAHA. När vi väl klev upp, åt vi frukost och sedan gick vi ut och åkte spark, vilket var skoj, jag har ju aldrig åkt det förr så.. Vi åkte en bra bit hemifrån så hemvägen var ju mindre kul, speciellt i snöstormen :s:P

Igår när vi kom hem till Sundsvall, följde jag med Jeanette hem. Efter att vi ätit drog vi ned till affärn och hyrde film och köpte oss grönsaker, dipp och cola .. på hemvägen fick jag värsta lusten att bara hoppa in i en fet snöhög, vilket jag naturligtvis gjorde haha that was funny x):P Sedan myste vi ned oss i soffan och såg på musikal-filmen "Fame" och drack vin medans vi gottade i oss nyttigt med.. Till er som undrar så var filmen faktist riktigt bra men av något slag har jag alltid trott att filmen skulle vara ännu bättre. Senare under kvällen sprang jag ut på baksidan i bara underkläder och hoppade ned i snön, förstår inte hur jag kunde nu när jag tänker efter men det var riktigt kul och uppfriskande HAHAHA Gaaaaalet! xP Slog även i knät på något sätt så det är uppskrapat och jag har ont :( buhu.. NENU ska jag ta mig en dusch för att värma mig från kylan ;D



PussLOVE ♥

Dagar för dagar har vi lärt oss en hel del.
Men glöm aldrig bort att behålla dina drömmar och låt dem aldrig dö.
Var dig själv, en dag ska världen se dig för den du är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0