Having fun on school


I måndags efter skolan drog jag hem till Zahraa en stund och tjocka i oss chips med dipp, godis och tårta haha nom nom nom! Efter en stund kom Conny ned och hämtade upp mig så for vi hem till hans hus som han köpt så hjälpte jag honom med renoveringen, han river hela stället och jag skurar rent en massa pga huset är fyllt med brandrök pga en brand. Så vi höll på i huset hela dagen igår med. Kommer bli fint detta då allt blir klappat och klart, speciellt med min hjälp HAHAHA just kidding x)

Här sitter jag, jag och mina vänner .. På vår skola och lyssnar på låten "Roy och Roger - Macken" HAHAHA störtskön låt or WHAT?!! x) Efter skolan tänkte jag ta och åka hem en sväng och pussa och krama sönder världens sötaste lillebror!! Jag älskar dig brorsan, du är bäst på jorden! ♥ ♥:D duscha, byta om och sedan fara med Conny till huset hans och fortsätta hjälpa till :)


Zahraa sitter nu och lyssnar på "Achmed the dead terrorist sing Jingle Bombs" hahahaha döroligt ju ;D WARNING mot känsliga läsare, menar absolut inget illa om detta. Har enbart kopierat detta klipp tillsammans med min ARAB-väninna, så se detta som ren ironi. :)

"Dancing thrue the sand, with the bomb-strack to my back.
I have a nasty plan .. for Christmas in Iraq. I got thrue check point A, but not thrue point check E.
That's when I got shot thrue the ear like US millitary.

Jingle Bombs, Jingle Bombs .. may blow up your sea.
Where are all the virgins that Bin laden promiced me?!
Jingle Bombs, Juíngle Bombs .. your soliders shot me dead.
The only thing that I have left is this toul up in my head.

I just to be a man, but every time I caff.
Thanks to unkle Sam, my nuts keep falling down.
My bombing-days is gone, I need to find some work.
For haps it would be much safer as a confinger ****
Ooooooh .. Jingle Bombs, Jingle Bombs .. I think I got skrued! Don't laugh at me!
Because I'm dead and I will kill you...! I KILL YOU!"  HAHAHA


Nu kom min käravän, Oskar Frank upp hit och hälsa på så ska ta och vara social med den pojken med, medans han har hål-timme. :) Så nu mina kära läsare!!!! Mer än så har jag inte att säga just nu haha :P
Tyvär så är det dåligt med uppdateringar just nu pga har ännu inget internet hemma och när jag inte är hemma så har jag en massa annat för mig :)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0