dancing queen

 
Jag har ännu inget internet hemma men jag klarar mig bra utan det! Denna veckan har jag tillbringat dagarna åt skolan, skolarbeten och jag har även shoppat lite granna, julklappar och även bodylotien, parfym, ögonskugga och hårspray.
Denna veckan p
å skolan har varit rikrigt härligt vi har haft 9orna på besök dessa 2senaste dagarna nu så vi har ju inte haft någon lektion direkt och imorgon är vi ledig WOHOO! haha. Efter skolan ska jag gå med flickorna, Ellinor och Sabina in till stan en snabb sväng innan jag åker in till Birsta för att möta min Hunny och jag funderar även att köpa mig ett par nya skor för mina sista pengar. Efter ska jag hem till Jeanette och se på film och ha lika flumm som vanligt hahaa

Men nu ska jag ta och vara social med min kära vän, Oskar Frank som kom och hälsa på, iiih haha



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0