I Love you bunny / hunny <3


Detta har varit en tuttinuttig jul
:) haha låter sååå fint :P Dem sa nyligen på en reklam på tv "En tuttinittigare jul" så jag tyckte det lät lite knas men roligt på något vis och självklart var jag då tvungen att skriva det :P

I förrgår gav jag och Jeanette ytterligare ett försök på att färga håret, men det röda vägrar bli så som vi verkligen vill ha det även fast vi blekte det först. Men det syns ju mer nu iallafall fast jag tror nog att tredje gången gillt så borde det bli som vi vill ha det. Man kan ju alltid hoppas på det iallafall :)

Igår skulle jag åka tidigt för att hjälpa Conny med renoveringen men tur nog fick jag mig en sovmorgon pga han var tvungen att jobba först. Så då blev jag ju lite glad iallafall eftersom jag inte kunnat sova något alls under natten pga hemska mardrömmar =/ I REALLY HATE THEM! :( Äntligen när jag somnade in och slutade drömma bläääh grejer var klockan redan något 7 på morgonen =/ Vaknade 14.35, tog mig en varm dusch och hoppades på att bli någolunda piggare men icke då :P Strax efter ringde Conny mig och sa att han var framme om 1min :o så var ju bara till att skynda sig ut :P Vi blev klar för dagen något vid 10 tiden så blev bara en lugn kväll framför tv:n, vi fortsatte se på serien 24h. SÅ BRA! :D thiii. Vi har faktist gjort riktigt mycket där nu på så kort tid så det är ju positivt men det är klart att det är mycket kvar att göra :p

Imorse blev jag väckt utav att Jeanette som ringde mig, så det var dags att ta på sig kläderna och åka hem till henne och sedan dra in till stan tillsammans som det var planerat :) Vi gick till affären Affrohörnan och kikade lite på hårförlägning åt henne sedan mys fika på Barista med varm choklad :), en liten tripp på stan och nu är vi hemma hos henne igen. Så vi satt och rita lite som vi ofta gör, precis som om vi vore 3år gammal haha, jag ritade en tomtemor och hon en elefant :P Vi har nyligen ätit lite nuggets men ingen av oss är mätt....inte så konstigt haha och ser just nu på tv. Blir nog till att se någon film senare ikväll som vi håller på att tanka hem :)

Ofta Johnny Depp dejtar/är intresserad utav en 19 åring då :s
MEN han är ju bra snygg!! ;D .....Raawr x) haha



(haha me like a blondie, summer -09 i guess it was)



JAG VILL TILL POLEN IGEN !!! :D

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0