Baby i promice that I'll do all I can


HELT FANTASTISK DAG ELLER SÅ INTE! :o Först kliver jag rakt på en fet spik och sedan på vägen hem blev vi påkörda utav en annan bil :( Men som tur hände inget oss, bilen blev bara skadad fram så det var ju trist de =/ 

Igår hade jag och hunny en slö dag, låg bara och kolla på tv, så somnade jeanette i en timme. När hon vakna gick vi och handla lite inför nyårn. När vi kom hem igen tog jag mig en varm och skön dusch sedan åt vi gopizzan och kollade på störtsköna filmen "Meet dave", den var riktigt bra, lätt värd att se! :) Efter filmen åkte jag hem till Conny, fortsatte se på serien "24h" haha har sagt det förut men säger det igen, serien är såååå spännande, riktigt jävla bra asså! ;D Jag vaknade ganska så sent idag, vid 4:a eftermiddag så vi åt frukost och åkte sedan ned till huset för att fortsätta med renoveringen :) och nu är jag hemma hos Jeanette igen och hon har ju någon bra damp för tillfället :o ;) Imorgon blir det en sväng in till Birsta, tänkte försöka hitta något jag kan ha på mig senare under kvällen, så hoppas bara att jag hittar något fint :) Senare blir det en massa gotta, grillning och dricka med bästa ♥ It gonna be a good night! :)



Take my hand.
Baby don't let go, hold me.
Don't break my heart cause I love you, I really do
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0