Amazing


I JUST LOVE MY LIFE RIGHT NOW,
SPENDING MY TIME WITH THE WORLDEST GREATEST! ♥ AWESOME! ;D

I fredags var vi ledig från skolan så jag sov ut rijält, gosade en massor tillsammans med världens bästa lillebror. Dagen kunde inte börja bättre än så! :D Sedan såg jag på massa barnprogram tillsammans med honom innan jag tog mig en dusch, fixade mig lite och drog iväg in till stan då jag stötte på Carro som skulle pka til Umeå? och hälsa på sin pojkvän :) Så gick vi runt lite på stan innan. Efter att hon åkte mötte jag även på min ur goa lärare och förra mentor, Janne som hade handlat julklappar med hans fru, medans jag väntade på seg - Ellenor så att vi kunde fara vidare hem till Sabina. Efter en timmes väntande på Ellenor, åkte vi äntligen upp till Södermalm där vi käka otroligt god middag tillsammans med Sabina och Jonna, riktigt trevligt! Efteråt blev det liten fest även tillsammans med Sabinas bror och Kalle, strax innan det var dags att fara hemmåt kom även André förbi och hälsa på en sväng. Det var en otroligt lyckad och skojig fredagskväll! MÅSTE LÄTT GÖRAS OM! :D Lördagen därpå var lugn och härlig mes massa mys och lek tillsammans med bästa lillebror :D♥ På söndagen (igår) drog jag iväg på Birsta City tillsammans med Jeanette, jag köpte mig ett par trosor och en bh, för enbart 80kr sammanlagt. Gjorde ett riktigt bra fynd. So i'm happy now haha. :)

Idag på idrotten hade vi dans, måste vara sjukaste och fulaste danserna jag någonsin dansat men det var faktit riktigt skojigt, efteråt hade vi 2timmars hål-timme så jag, Sabina och Ellenor bästemde oss för att ta en tripp runt stan innan vi for vidare till Södermalm på bageriet (som nämligen ägs utav Polacker, kändes så härligt precis som om jag vore i Polen, visste ärligt inte om att sådant faktist fanns här haha) hur som hällst, där köpte vi oss smarriga bakelser och dricka, drog hem till Sabina och hade en trevlig fika :):) ME LIKE IT WERRY MUCH HAHA :D Efter någon timme åkte jag och Ellenor tillbaks till skolan, till musiklektionen men det var dock strumavbrott så efter att vi dansade och sjung kanske i 1timme så fick vi sluta och gå hem eftersom vi inte kunde arbeta pga inget fungerade =/ Ganska trist ändå men härligt att sluta tidigt med :D Så jag for med Zahraa på apoteket en liten snabbis innan jag for hem. När jag satt och såg på "Luftens Hjältar" tillsammans med min lillebror, så ringde Jeanette då vi bestämde oss för att jag skulle komma över till henne och se på film och även färga hennes hår då jag med passade på att färga mitt med.. haha
Jag skulle göra rött på hennes underhår och då passade jag även på att färga mitt med lite rött, typ kontrasten vid luggen men inte fasen blev de något rött alls för någon av oss :'( Så vi blev iaf bra besviken att vi stått och färgat håret utan någon förändring alls, that's kind a sux =/ Men såfort jag får pengar igen, vilket förmodligen är ganska så snart igen, så ska jag köpa mig en ny röd hårfärg och hoppas på att det fungerar bättre med färgningen då :)

Nu har vi nyligen ätit oss mätt med en smarrig pizza med massa bea-sås NOM NOM NOM! :D ♥ Nu ska vi se på film, äta chips med dipp och dricka lite vin, mysigt :D




PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0