VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP!!! hihi



Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih vadå överlycklig tjej?!!!!!!
Jag har nämligen fått världens finaste julklapp utav världens bästa hunny, Jeanette!!
Jag kom nyligen hem till Jeanette så bestämde vi oss för att öppna våra julklappar vi fick utav varandra och jag är bannimej käääär i min hahaha. JAG FICK EN UR SNYGG PLAY BOY KLOCKA UTAV HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D♥ Så himla hott asså haha xD Tuuuusen tack till världens bästa! :D ♥ ♥ ♥



Sådär ser min kära klocka ut, inte bästa bilden men bästa presenten haha :D



Har tillbringat hela de senaste två veckornna tillsammans med Conny, har varit riktigt roligt med massa tok och skratt med filmmaraton, renoverat huset hans och igår hjälpte jag honom att julhandla :) Nyligen skjutsade han hem mig så jag skulle packa lite och sedan skjutsade han hem mig till Jeanette så väntar vi nu på att han och hans bror Christer ska komma ned och hämta upp oss igen så vi kan fara in till Bispgårn. Jag har ärligt talat aldrig varit där men det känns riktigt kul faktist! Blir nog en massa skoj och även nog pulkåkning haha. Kommer bli sjukt kul och härligt att komma bort lite med från Sundsvall :)

Juste jag håller ju på att avlida här med, är 95% säker på att jag helt plötsligt blivit allergisk mot katter :(
Hela kvällen igår, natten och idag är hela mitt öga tok svullet och det gör ONT så in i banken! :'(:( NOT FUN AT ALL! :( Måste ta och kolla upp detta asså! Jeanette är ju med allergisk och hon är helt säker på att det är allergi. =/


PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha du är så jävla söt xD haha men bra att du tyckte om den allefall ;) haha

2010-12-19 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0