Yeeeehaa!


Denna veckan har varit gulldvärd! En massa tok och skoj :) Tillbringade veckan tillsammans med världens bästa människor: Jeanette och Conny som är guld värd! :)



Som vanligt busa vi en massa och helt enkelt njuter stenhårt utav livets möjligheter, precis som jag tycker alla borde göra. Lägg av med att deppa och säga att det inte finns något alls att göra, det är inte sant! Gör det till det du vill ha det istället och använd fantasin så blir allt tusen gånger så roligare. Man kan göra allt till det roliga med rätt umgänge. :) Julen firades hemma tillsammans med familjen och mycket senare under kvällen for jag hem till Jeanette. Strax efter kom Josip och hälsa på oss så vi passade på att skrämma skiten ur honom HAHAHA RIKTIGT KUL! Mohahaa  *blink blink* ;) Efter ett tags härjande kom Conny ned hit och var social ett tag med oss innan vi for hem till honom, men jag somnade ju omedelbums =/ Morgonen därpå åt vi mysig frukost tillsammans med hans bror och urgulliga mormor :) Mot kvällen kom Erik och hälsade på oss så vi skämtade en massa, såg på serierna "24h" som är ett par år gammal men jag har aldrig sett den förr och jag tycker den var riktigt bra! :D Jag och Conny är lite knasig utav oss som helt plötsligt fick för oss för att köra sumo brottning haha tyvär gick det skit för mig haha but it was fun! xD

Nu ska jag gå och skölja ur hårfärgen och sedan fortsätta mysa och ha kul tillsammans med min hunny, Jeanette ♥ Imorgon ska jag åka och hjälpa till Conny att renovera huset hans :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0