Welcome sunshines


Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg som ni gärna kan fortsätta att följa. :)♥


 

Dagens händelse:

Jag vaknade av att min älskade bror Sebastian ringde och väckte mig
rätt tidigt på morgonen och frågade om jag ville följa med och
bada i Lögdö, så jag åkte dit med mina två bröder Sebastian, Vimar och även Sebastians flickvän Jeanette. Måste säga att det var riktigt kul! :D

Efter 3-4 timmar åkte vi hem till Sebastian och Jeanette och
såg på filmen Ong Bak, den var faktist hyfsat bra. :)

Senare på kvällen efter att jag och Jeanette tog en promenad efter filmen
så åkte vi in till stan och var lite på Fraktarn och
nu kom jag och Jeanette nyligen hem till dem så ska vi ha lite tjejkväll :)




PussLOVE ♥.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin bild

2010-07-24 @ 03:09:46
Postat av: patrik

LÅÅÅÅNNNNGGGGIIIIIISSSSSS :D

2010-07-24 @ 03:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0