Allt ändras men vissa saker blir bättre


Idag är det 1:a advent, helt tokigt vad fort tiden har gått! :o Det känns som att sommaren nyligen varit här och snart är det redan Jul..

Denna veckan har jag varit sjuk och tillbringat min tid hemma i sängen direkt efter skolan ända tills jag skulle upp till skolan morgonen därpå igen.  Har även myst en massa tillsammans med min gosiga och underbara lillebror, sötast i världen de är då han iallafall! :D ♥ Men igår mådde jag så mycket bättre så jag drog på filmkväll, vi såg på filmen "Easy A" en typisk tjejfilm men den var riktigt bra faktist! :) Sedan hade vi det jätte roligt och unnade oss med lite "Kareoke" och en kamera HAHA xD Lätt snyggaste :P Vi stod och tönta oss ändda till 6.00 på morgonen :o  hahaha grannarna trodde nog att vi var påverkade med sprit men nope inte en enda droppe ens haha man kan ha så sjukt roligt utan sprit, förstår mig inte på folk som måste dricka för att ha kul :s Då är man bra trist som person om man inte kan ha roligt utan. x)

Eftersom att vi sjung en massa i timmar så är min röst riiisig nu och jag kan inte sluta hosta, har blivit sådär torr i halsen så det irriterar starkt =/

Idag har vi inte hunnit med så mycket mer än att gå på någon julskyltning och bara checkat läget :p Blir vell mat snart och se på filmen "Never Back Down" jag har redan sett den ett par gånger innan men Hunny vill se den men som tur är den ju riktigt BRA! Så det skadar inte att se den ytterligare igen. :) Senare lär vi ta och hitta på något mer bus att göra under kvällen, som vanligt haha :)




Förrgår när jag inte kunde sova under natten (eftersom jag sovit bort alla dagarna haha) så istället roade jag mig med att skriva en dikt haha:

I mitt sagoland finns du och jag,
där blir drömmarna aldrig svag.
Våra hjärtan står i brand,
håller dig hårt i din hand.
Dig ska jag aldrig släppa,
utan för evigt ha dig inom mitt hjärta.


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0