boli w moim sercu


Igår när jag kom hem så fick jag ta emot massa skit enbart för att jag behövde internet för att kunna göra läxor som jag behövde internet till. Tillslut efter massa bråk fick jag äntligen sätta igång med pluggandet.
Direkt efter att jag pluggat klart så gick jag och la mig i sängen och somnade in inom snar tid. Jag hade grov huvudvärk under hela skoldagen, sedan ökade den efter all skit jag fick ta emot och efter alla tårar .. sedan skulle jag koncentrera mig på läxorna och när jag äntligen la mig för att vila, kändes det seriöst som om jag haft lätthjärnskakning :'( INTE COOLT! Hur som hellst så somnade jag något strax efter 19-tiden och vaknade inte förän jag skulle kliva upp till skolan, vid 8-tiden. Men det behövdes!

Tydligen har man en kung i huset, och det är bara att ta och börja inse det enligt honom..låter väldigt moget! (Y) Men vad jag har hört så brukar kungarna vara lite ego utav sig men ändå vilja andra väl, men denna kung i huset är mega ego och vill verkligen ingen någon annan väl, förutom sig själv (Y) AwEsOmE! ..

Hur som hellst sitter jag nu på skolan och svarar på en jädrans massa jobbiga frågor, men nu har jag tagit mig tiden att ta mig lite rast, känner jag att det behövs starkt! Men tänkte ta och sätta igång igen med det så att jag hinner med det i god tid :) Efter skolan ska jag åka hem till Jeanette, sedan tänkte vi ta bussen in till stan  tillsammans innan hon ska fara hem och hälsa på pappsen :)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0