.:.


Igår åkte vi med klassen till sidsjöns dagis och hälsa på vilket var roligt men tyckte även att det var urdåligt där, inte ett dagis jag skulle vilja mitt barn gick på iallafall... men man fick tårta så det var ett plus där :D hahaha :P när jag kom hem mådde jag så förbaskat dåligt, hade sjukt ont i huvudet så gick raka vägen och myste ned mig i sängen, somnade ganska så direkt och vaknade inte förän imorse då jag skulle upp till skolan igen, så sov bra många timmar haha men det behövdes. Underbart! Helg imorgon, veckan har gått otroligt fort, vilket är bra såklart :) Imorgon efter skolan tillbringar jag dagen på jobbet, kommer inte hem förän något efter midnatt så lär vara ganska så sliten under lördagen så blir nog en lugn helg för mig, antar jag. Härligt att få tjäna lite extra pengar, behövs verkligen känner jag! :) Det ska bli kul, men stressigt som attans så funderar att ta och lägga mig tidigt ikväll med.. så att jag orkar med allt imorgon, senast fick man knappt någon tid att gå på toa ens så blir ju inte nå slappt jobbande elle.



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0