Gaaalet söt!


Lallalaaa tog mig en fika på IKEA och senare även på McDonalds tillsammans med bästa Jeanette. Gav henne även sällskap då hon passade på att handla gardiner och lite julklappar på Birsta City. Var riktigt trevligt, men de är klart, vi två kan ju aldrig ha det tråkigt! haha :D Jag tycker att det är bra att börja i god tid iställer för att stressa och glömmer lätt bort någon sedan.

Jag sket i att ta sista bussen hem, tänkte de vore trevligt att ta ne promenad hem istället, och även bra för motionen :) Men självklart börjde det att regna! Men det var rätt mysigt de ändå faktist om jag ska vara ärlig :).
och man fick ju sig en dusch på köpet hahaha xD:p Så när jag kom hem var det bara till att byta om :)
Nu sitter jag här och pratar med min hunny Jeanette på msn lite smått medans jag pratar i telefon med Conny.

Tänkte nu se på DH som precis börjat. UNDERBART! Har verkligen längtat efter avsnittet men längtar ännu mer till nästa tack vare Jeanette :) haha. Får se vad jag hittar på för skojsigt senare :) MEN enligt Conny får jag ju inte de för tydligen ska jag umgås med honom :o FYFAAN! haha x)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0