Gotta leave it


Sitter i Timrå och ska snart börja ta och gå i kylan, till bussen. Känns drygt att åka in till skolan för en lektion när man ändå inte har något att göra eftersom jag redan gjort klart allt de vi håller på med just nu men närvaro är bra trots att man har blivit mega förkyld :( Och i morse börja jag även blöda näsblod för första gången i hela mitt liv. WHY NOW??! Men det är över nu som tur, hoppas det inte kommer tillbaks igen bara! Inte förän jag kommer hem iallafall haha x) Men hade ju sett lite roligt ut ifall jag var tvungen att gå med en bomullstuss uppstoppad i näsborren :P Hur som hellst, efter skolan tänker jag åka raka vägen hem, kramas och gosas med min älskade lillebror som jag saknar starkt! sedan ska jag nogg bara lägga mig och sova/vila men får absolut inte missa DH! :)

Fick även nyligen höra från min älsta bror att det var dålig stil utav mig som inte hejade på hans nya tjej då dem var och hälsa på hos oss nu i helgen, jag ber så mycket om ursäkt för det men tyvär ser jag ingen mening i att heja på någon som enbart säger dumheter om mig även fast personen inte känner mig som person. Du har iallafall mist din chans i mina ögon.  Ska man bedöma någon ska man lära känna den personen först tycker då jag iallafall. :)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0