I'll be your wish, I'll be your dream, I'll be everything that you need ..



Idag efter att jag och Jeanette vaknat, tog jag mig en varm och härlig dusch, torkade håret osv. sedan fixade vi oss lite smått innan vi for in till Birsta där vi knallade runt lite och fördröjde tiden ^^, När vi kom hem åt vi pizza idag igen haha ovanligt vaah ;P Under kvällen har vi sett på tv, ätit massa gotta, ritat/målat, målat/pysslat med naglarna osv..

Sådär ser mina naglar ut efter att min hunny, Jeanette fixat mina naglar :D Me like it! ♥



Nu tänkte vi ta och lägga oss och kanske se lite på tv (typ How I Met Your Mother), innan vi låter drömmarna föra oss bort :) Imorgon kommer Jeanettes pappa hit och hälsar på och ska hjälpa oss med att fixa klart i hallen som renoveras så man längtar ju starkt efter resultatet. Kommer bli så fint och mysigt! :)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0