Jams Dean


Bläääh kunde inte alls sova inatt! Hade världens huvudvärk så satt och ritade till 04.00, strax efter 07.00 ville Jeanette att jag skulle öppna för henne eftersom hon kom hem så himla tidigt! Så gjorde det och gick raka vägen och la mig, slockna på direkten! x) Men nää inte fick jag sova ut så värst mycket eftersom 08.30 bestämde hon sig för att ta och väcka mig så att vi kunde ta och åka in till Birsta City haha så jag gjorde vell det då, var ju så fint väder ute med så varför sova bort det? :) Vi var i birsta från 10.00-17.20 kanske :o och inte har vi suttit något, enbart i kanske 10 min då vi fikat, så vi har bränt sjukt med fett xD Vi har haft det riktigt kul, varenda minut som gått. Haha som vanligt så har vi det sjukt roligt med massvis med skratt! :D Så söt som Jeanette är så köpte hon ett silver halsband åt oss, ett hjärta som jag bär på ena halvan och hon bär på den andra ME LOVE IT! :D Taaack så mycket hunny! ♥ Så köpte hon en massa annat bra köp med, sedan for vi vidare till Ica Maxi där vi handlade mat och kattsand :)

Nu är vi äntligen hemma, underbart! Båda är något slitna haha ont i varenda kroppsdel Men det var det lätt värt! x)
Nu gick Jeanette ned till Coop för att hämta ut ett paket som kommit, haha är ju faktist en julklapp åt mig tydligen, iiiiiiiiiiih är så otroligt nyfiken!! Vill bara få öppna nununuuuu :D haha. Själv sitter jag hemma i lägenheten och väntar på att maten ska bli klar och att hon ska komma hem igen så vi kan äta, blir godmiddag! Älgfärsbiffar, potatisklyftor med sås NOM NOM NOM! :) Lääängtar, är riktigt hungrig nu känner jag :p WEEY MY HUNNY IS HOME NOW!! :D ♥ Men det var tydligen inte min julklapp, utan något annat som hade beställts för länge sedan :P Nu är maten även klar så nu ska vi äta! :D Senare tänker jag ta mig ett varmt härligt bad och kanske slår på någon spännande film eller något, får se vad som hittas på för trevligt. :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0