One more chance


Klev upp kl 7.00 igår åkte iväg till skolan där vi såg på en riktigt bra film faktist men tyvär minns jag inte vad den hette. Efter det åkte jag en sväng på birsta där jag mötte Jeanette så skulle vi ta samma buss in till jobbet men när vi var på plats, på jobbet fick vi höra att det blev knas. För många som skulle jobba hade kommit och Jeanette var trött osv, hade ingen lust att jobba så hon fick åka hem igen medan jag stannade kvar och slet ända till 03.00. Det har varit fruktansvärt stressigt men riktigt kul även! Hade faktist gärna kunna jobba med detta mycket mer, alltså fastanställt typ eller hur man ska säga :P När jag äntligen kom hem var klockan strax innan 4, så gick raka vägen till sängen och la mig. Vaknade något vid 12-tiden idag och har enbart suttit sådär sliten och slappat framför tv:n och kollat en massor utav "Run's House" helt störtskön familj! x) Eftersom att jag var riktigt trött efter igår så somnade jag snabt in, så tog mig en liten power-nap i 1timme. Nu sitter jag med mammi och ser på en film "Heartbreak hotel", samtidigt som jag för över mer musik till mobilen, aldrig fel med de inte ;)
Känns riktigt skönt med att ta det lungt efter en lång och stressig dag.


The true
Jag har tyvär inte mått något alls bra under den senaste tiden och antar att min omgivning har märkt och drabbats lite utav det med, men igår efter att jag klivit upp så kände jag att detta var en helt ny dag, nya tag, nya möjligheter, ny start på ett nytt gott liv. Från och med nu tänker jag bli densamma glada roliga tjejen som jag egentligen är. Jag ska inte låta andra trycka ned mig och jag ska enbart se på allt det positiva med nya ögon och inte alls låta mig tänka och bry mig av det trista. Man mår inge gott utav det ju. Så nu ska jag ta och vara glad, positiv och se världen med helt andra ögon och enbart ta och suga åt mig utav allt det roliga positiva som livet bjuder på! :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0