People fear what they don't know


Har nyligen ätit middag så nu är min mage glad :) Sitter nu här och ser på serien "The Big Bang Theory" samtidigt som jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Känner för att enbart ta det lungt ikväll, kanske slå på någon film och mysa under en filt med mysig belysning. Jeanette är och jobbar ikväll och kommer inte hem förän kanske något vid midnatt så jag har städat lägenheten så att det blir härligt att komma hem igen till en fin och städad lägenhet, efter em lång och stressig dag. Tog mig även en varm och härlig dusch, vilket är så fruktansvärt härligt nu när det är så kyligt ute. Och eftersom att BDB verkligen är en kass hemsida och jag ändå sällan var inloggad där så tog jag bort mitt konto. Nu tänkte jag ta och spela lite "Super Mario" haha det är sjukt att det har gått så många år men man verkar inte kunna växa ifrån detta :P



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0