Speachless


Haha käradu ..
I
natt måste jag ha sovit riktigt konstigt! Inte för att jag någonsin brukar sova normalt men dett kan inte ha varit OKEJ! Har nå otroligt ont i nacken :o Känns inte alls kul, hugaligen! :'(

Idag har jag varit en duktig liten flicka, klev upp tidigt och började städa hela lägenheten.
Älskar att städa hos Jeanette hihi jag är knas x) Det måste ju vara fint och städat då Jeanettes pappa kommer hit för att hälsa på så jag hjälper mer än gärna till :):P

Har nyligen kommit hem till mamma igen, busar lite smått med lillebror, alltid lika kul! :D ♥
När jag kom hem såg jag att det faktist var sant att brorsan, Vimar flyttat hem igen för tillfället tills han hittat eget. Förut bodde han ju hemma hos Gravve men nu ska Angelica föda sin lilla bebis inom snar tid :) så Vimar fick flytta hem, och nu får jag dela rum med honom AGAIN! =/ Känns trångt!! Hans store feta säng täcker hela mitt golv o.0 Bläääeh! Lite sådär jobbigt .. känns så stökigt :(

Typiskt nu har jag inga gratis sms eller några många kronor kvar på mobilen :( Känns röttet! Jag önskar även Conny lycka till och håller tummarna hårt, på att det går toppen med visningen på lägenheten idag! :) Han har kikat på en massa nu så jag tycker verkligen att det borde ta och vara hans turdag angående detta snart.



I gave him all that I had to give
But I'm gonna make it hard to live
Salty tears runnin' down her chin


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0