Happy heart


Mitt liv är inte nära mot lätt MEN ändå finns det så förbaskat mycket här i mitt liv just nu som jag älskar och uppskattar starkt! Bortsätt från allt det jobbiga och trista är mitt liv helt underbart och precis så som jag vill ha det, ja jag faktist älskar mitt liv, just tack vare allt annat som livet bjuder på. :)

Har nyligen kommit in från en picknik ute i snön med varm och god choklad, godis och macker. även en massa åkturer på pulkan tillsammans med Jeanette. Myyyyysigt och fruktansvärt roligt! Om någon påstår att vi är knas är crazy pga det finns faktist inget dåligt väder, utan dåliga kläder. Så ta och klä på er ordentligt och ta för er utav nöjet och allt det roliga man faktist kan göra ute oavsett väder! ;) Tidigare har vi ägnat oss åt att baka 65 enorma bullar och risbräck, blev riktigt gott detdär måste jag faktist få påstå! :)

Nu tänkte vi ta och mysa ned oss i sängen och slå på filmen "Factory Girl" innan vi låter drömmarna föra oss bort i sagornas land haha. :P



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0