If i had one wish, i would wish about you . . .


OMG! HELT INSANE!!
Jag har suttit i nu 5 timmar och skrivit klart en sjukt dryg och jobbig läxa!! Galet sjukt att det tog 5 timmar att göra den även fast jag enbart suttit och höllt på med den, utan att jag nördat med något annat. Men nu är jag iallafall äntligen klar och jag är otroligt nöjd över mitt arbete jag utfört! Duktig flicka! Är faktist lite stolt över hur duktig jag har blivit med studerandet. :):) Hihi.

Eftersom jag varit ledig från skolan idag, pga. klassen skulle hälsa på olika skolor idag i grupper, och eftersom min grupp ska göra det på fredagen istället pga kära Malin skulle på begravning :'( Gumman det gick inte en minut utan att jag hade dig i mina tankar, var stark! ♥

..Men som sagt, eftersom att jag varit ledig idag så ägnade jag dagen åt att städa och sedan tog jag mig en tripp på birsta tillsammans med min hunny, Jeanette :) När jag skulle hem kunde jag ta bussen hem men kände helt ärligt ingen lust att sitta och lata mig på en bus, så himla långt är det inte så jag bestämde mig snabbt för att ta mig den promenaden och jag kan säga er att det var riktigt uppfriskande och härligt! :)

Så nu de senaste 5 timmarna har jag dårå suttit och nördat framför uppsatsen, som gick jätte bra att göra men som sagt, drygt mycket att skriva och bläääh. blev 5 sidor sammanlagt. haha :P



Ååååh se så söt Jeanette är, strax innan att jag blev klar med läxan skrev hon till mig på msn så när hon skulle gå öppnade hon sitt hjärta för mig hihi :) Såhär skrev hon:

"Nu ska ja ta o lägga mig o sova ja!
men vi höres älskling! <3
bara så du vet, så älskar jag dig jätte mkt! och vill aldrig förlora dig ! du må vara liten, men du är en stooooor del av mitt liv <3 och vet inte vad jag hade gjort om ja inte hade haft dig !
Puss min fina och helt underbara älskade Dzesii (L)(L)"


- Älskling, du är bara för söööt!! Jag älskar dig med hunny ♥ Det går att ersätta vänner, men det går absolut inte att ersätta Dig! Jag vill aldrig mista dig, tänk på allt det roliga vi gjort, vi har alltid det roligt och vi förstår oss på varandra till tusen, allt detta betyder mer än vad ord kan förklara. Jag hoppas verkligen av djupet av mitt hjärta att vi för all framtid kommer att förbli bästa vänner ♥ Bunny LOVE Hunny :) ♥


PussLOVE ♥


Kommentarer
Postat av: Träääd

tihiii ! :D sant juu :O och jag hoppas att folk börjar uppskatta dig och förstå vem du egentligen är, att dem ger sig själva en chans att lära känna dig, dem kommer inte att ångra sig ! du är lixom ingen fjortis med mittbena, utan du är en helt underbar tjej som verkligen förtjänar det bästa i livet ! <3

2010-11-25 @ 10:39:48
Postat av: Anonym

Det är du.

2010-11-25 @ 21:35:09
Postat av: Anonym

Jeanette tusen tack för att du finns!<3 betyder mer än ord kan förklara! älskar dig bästaste!!<3



Tack..vem du än är? :) haha

2010-11-28 @ 01:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0