Mam juz dosc ...


Morgonen började underbart bra iaf, mooosigt! :D
Men bestämde mig snabbt för att förståss fortsätta med sovandet eftersom klockan var enbart strax innan 7 på morgonen haha xD Kändes som om jag hade kunna sova bort heeela dagen om jag velat, men vill ju inte sova bort hela dagen känns bara drygt och bortkastat. Haha det är överskattat att sova, sova kan man göra den dagen man dör :p Så jag klev upp vid 11-tiden, tog mig en mega snabb dusch och bara en liten stund efter smsa Mattias Söderberg mig och sa att han var i Ljusta, han hade vägarna förbi. Så jag gick och mötte honom en kort stund innan han skulle vidare till Timrå för att fortsätta med att tatuera sig på bröstet. Kommer nog bli snyggt detdär :)


Några timmar senare fick jag en enorm utskällning angående att jag umgås med två vissa personer, Jeanette och Conny som absolut inte har gjort mig något ont! Snarare hjälpt mig mer än vad någon någonsin gjort. Utan dessa två änglar hade jag helt ärligt inte klarat av att stå på mina egna ben! Så jag är obeskrivligt glad över att jag har dem i mitt liv och tänker inte säga upp kontakten med dem, enbart för att andra inte kan acceptera dem eller kunna faktist se deras sanna sida. Vilket jag tycker är otroligt tråkigt :( Jag tycker att man först måste kunna ta sig tiden för att verkligen lära känna någon innan man faktist ska kunna bedöma personen. Men vissa väljer tyvär det redan vid första början och ger dem inte den chansen, så det är då klart att personen tappar intresset och behandlar den som man själv blir behandlad. Sedan fick man höra allt annat, allt från A-Ö, vilket faktist tog hårt på hjärtat! :'( Jag kommer nog aldrig kunna glömma alla dessa grymma saker jag fått höra utav er nu de senaste åren, men nu har du iallafall både visat och sagt rakt ut vad du väljer att göra och skiter fullständigt i mig så grattis nu har du förlorat en dyrbar gåva man tyvär faktist inte kan ersätta. Önskar från djupet av mitt hjärta att du bara kunde förstå vem jag verkligen är och kunnat öppna ögonen och öronen och verkligen se den sanna sanningen och sett hur jag har blivit behandlad den senaste tid och kunna höra vad jag försökt sagt, men det är något svårt för min del då du vägrar se. Det sägs att man ska lyssna på barn, men andra tror ju enbart att barn ljuger och vuxna är ärlig fullt ut. Men varför då i hellsicke hade jag då alltid ställt upp för er och hjälpt er då ni som mest behövt min hjälp, då ni verkligen bad mig. Jag hade kunna valt att få detta att skita sig och istället må gott själv, men jag hade inte detta hjärta att kunna se dig lida och förlora en person du älskar så jag har ställt upp gång på gång och verkligen räddat er relation även fast jag inte borde det för mitt egna bästa. Men ingen tacksamhet utan som vanligt kastar ni enbart massa skit på mig, mår ni bra av det??! För det gör då iallafall inte jag!! :'( Jag har varit stark som orkat ta emot all er skit i snart 4 år men känner jag mig svagare än någonsin. Hoppas ni är lycklig, för nu har ni verkligen lyckats att bryta ned mig helt! :'( Att du inte förstår vad du gör, att detta verkligen sårar starkt. Men du har sagt vad du väljer och då är det inte jag, utan din kära man som kom in i ditt liv och leker superhjälte och att du inte ser vad han gör med mig är det sjukaste!
Hoppas ni kommer leva ett gott liv tillsammans!

Eftersom Jeanette ringde mig efteråt då jag grät, bad hon mig att jag skulle komma hem till henne så vi har suttit och ritat tillsammans, lyssnat på musik, kikat på youtube och ätit god mat! Det blev Fläskfile, krocketter med bea-sås NOM NOM NOM! :D Magen är väldigt glad hihi :) Funderar nu att ta mig ett varmt och härligt bad och slå sedan på någon spännande film. Imorgon blir det nog en tur på Birsta tillsammans med Jeanette :)

Ps. Jag hittade en bild på en ängel som jag hemskt gärna skulle vilja tatuera in på revbenet. Ska göras någon dag då jag har råd! Men tänkte göra den i svart/vitt istället, tycker det blir mycket finare som tatuering då. Sådär ser den ut:




Mam juz dosc !!
Jest mi smutno .. :'(
Boje sie .. Jak to sie wsystko skonczy ?
Jush nie wiem co robic, nie wiem co dalej myslec.
Na kolanach prosze Boga, daj mi ten znak
Znowu to samo pytanie: Dlaczego
...? :(
Posluchaj mnie choc raz !

Co nie zabije, to wzmocni
Najwazniejsza jest nadzieja. Ona nigdy nie umiera
....


PussLOVE ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

<3 skit i de där idioterna, dem vet uppenbarligen inte vad en familj är! kanske känner till ordet, men inte meningen. we gonna fix everything <3 att de är så jävla störd i huvudet att dem väljer nån random ist för sitt eget blod, det är insane! men väljer själv vem man vill umgås med, och ingen har rätten att säge nej till det. du mår bra av mig o conny, varför skulle du då sluta träffa oss?

nej, skit i dem, dem är inte värd dig, för de känner inte ens dig !

<3

2010-11-04 @ 08:00:29
Postat av: Dzesii

Älskar dig Jeanette och du betyder obeskrivligt mycket för mig, ingen har någonsin lyckats att få mig så glad som du och conny får och hjälpt mig så otroligt mycket!! Är så sjukt tacksam för all er hjälp, betyder enormt mycket för mig ska ni veta!! <3

Jag är svagare än någonsin men vi ska försöka, tillsammans utan dig klarar jag inte så jag är glad att du står vid min sida och försöker lyfta mig upp på benen igen <3 Jag förstår mig inte alls på folk mer, förstår inte hur man kan göra så men alla har sina val och detta är deras, visar klart och tydligt att de aldrig velat ha mig i deras liv.. :( that sux! Sjukt att dem vägrar verkligen se vem jag är utan istället ser de dem tror jag är ! :(

2010-11-04 @ 09:00:44
Postat av: Kristin

Hej gumman, det är tråkigt att läsa hur dåligt du mår, visste verkligen inte att du mådde så dåligt. jag tycker du ska skita i dom där 2 som får dig att må så himla skit,jag vet att det är jobbigt när 1 av dom personerna är så himla nära dig& den personen som alltid ska finnas där& stöta dig i vått&torrt och nu är inte så fallet. Men du ska aldrig tappa hoppet, du är snart vuxen& då får du bestämma helt om ditt liv& då kan du bestämma vilka du vill ha i ditt liv. Gumman det kommer ordna sig. Men du ska vara tacksam att du har så fina &riktiga vänner som Conny& Jeanette. Jag vet många som inte har ngn riktigt vän överhuvudtaget dom kan lita på.



Jag vet att vi inte har haft ngn bra kontakt alls men om du vill prata elr vadsomhelst så finns jag här för dig.



Efter regn kommer solsken, du är en sån fin& värdefull& fantastisk tjej ,låt ingen trycka ner dig. /Kristin

2010-11-10 @ 01:56:20
Postat av: Anonym

tack så otroligt mycket <3

2010-11-28 @ 01:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0