Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Igår under dagen var det inget speciellt, en lugn slapp dag framför filmer.. Såg på "My sisters keeper" och "The women", båda filmerna var riktigt bra men grät nästan hela tiden under den första filmen, den var riktigt bra men så sorlig :( Lätt se värd! Den andra filmen var med riktigt bra men fanns ingen man i bild, man hörde en kille men man fick aldrig se honom, fanns enbart kvinnor så det var lite udda men den var bra! och man tänkte ju inte så mycket på att inga män var med heller.  Gosade även massor i sängen tillsammans med min underbara lillebror som jag älskar utav hela mitt hjärta!! He's my everything! ♥ ♥

Under kvällen kom min älsta bror hem och hälsa på tillsammans med hans nya tjej så jag tog mig en promenad till e4an där jag hoppade på bussen där jag mötte Jeanette som varit bortrest över helgen. SO WELCOME BACK HUNNY! :D ♥ Vi bestämde oss för att dela på en pizza men jag orkade konstigt nog inte mer än 3bitar, och dem var mer påtvingat =/ Den var så förbaskat gott men verkar som om jag tyvär fått det svårt med att äta igen :/ I really dosn't like it! :( Har typ inte ätit något allt under dessa två senaste veckorna, känner inte ens hungern mer. :( Vid 02.00 -tiden fick jag och hunny en knasig kick i oss som började busa en massa. Vi tyvkte att kissen Gizmo skulle med få se på snö så vi tog honom i koppel och bar ut honom haha så söt han va då!! :) Men det slutade ju med att jag blev ner puttad i en snöhög och när vi gick in igen skulle jag hämnas så jag slängde lite vatten på Jeanette men fanskapet höll ju redan i ett klas med saft så jag blev dränkt i de plus massa vatten! Det ska alltid gå skit för mig (Y) haha. Sedan fick vi för oss att vi skulle dra ut och åka pulka och tönta oss, så det blev även lite snökrig där med och jag gjorde självklart illa mig i svanskotan pga ett jädrans hopp någon unge var tvungen att bygga!! Så nu kan jag knappt röra mig :( That sux! Men jag var grym på att stajla på backen! ;) HAHAHA eller så inte, flög några gånger ... I belive I can fly..! ;D hahaha ;p När vi kom hem drack vi varm choklad Jummey! :D

Denna kväll/natt var sjukt rolig, lite töntig möjligtvis men vintern blir så mycket roligare om man gör det bästa utav situationen och man ska ha i sig lite av det barnsliga tycker jag ;) Men dock inte i överdrift dårå.. :P Vi somnade inte förän något strax efter 05.30 tiden =/ AJSING BAJSING! Känner idag att jag har blivit förkyld .. snuvig och ont i halsen =/ Jag har inte tid att vara sjuk nu, SUCK!




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0