Just Fine


Idag var det fotografering, jag var ju duktig som glömde bort att vi skulle ha det och kom på det då jag precis skulle börja gå till bussen. Men som tur var jag ju iaf inte klädd som någon lodis eller något hemskare haha ;P

Vid 14-tiden gick jag och hämtade världens goaste lillebror, Hampus från dagis :)
När jag kom till dagiset satt han ute med fröken och gick igenom alla leksaks dinusarier och hundar, så kollade han ifall det var pojkar eller flickor = ifall dem hade snopp och pung eller inte HAHAHA x)

Jag och Hampus min ursöta lillebror, var busiga heladagen men även mysiga :D
Vi har lekt heeela dagen och kvällen, är helt utmattad haha :D
Men som tur fick jag massvis med enorma å mysiga kraaaamar och pussar från SötTösen,
så man fick tillbaks all sin energi ..... för stunden haha :D. Han är så go så, min lilla ängel! :D ♥ ♥
Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom. Det går INTE!
Min lillebror lyser upp alla mina dagar.
Han får mig att vilja kliva upp på dagarna.
Han får mig att må bra till tusen då något är på tok, ja han ger mig styrka på hög nivå :) 
Min lillebror är det vackraste och bästa som finns i hela universum! :) Älskar min lillebror med av allt! ♥

Nu tänkte jag nämligen gå och lägga mig, även fast klockan enbart är 20.58 =/
Men är sliten och imorgon ska jag upp tidigt och sedan en liten resa :P
Ska vara ledare på ettornas läger i tre dagar tillsammans med Cecilia, Karin, Paulina, Niklas, Simon och Pontus som går i min klass. Får se hur helgen ser ut sedan när jag kommer hem igen, lär vara utmattad så blir nog en lugn helg. Kan vara härligt det å ibland :)



Denna ursöta bilden togs sommaren -09
då Hampus hjälpte mig att baka en smaskig tårta då mammi fyllde år :)

Sleep tight everyone
PussLOVE ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

Dina andra bröder, tycker du inte om dom lika mkt som Hampus??

2010-09-15 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0