Klickeli klick thiii


Igår tog jag det enbart lungt, gosade med världens goaste lillebror Hampus ♥
Såg på Kalle Anka och myste..

Senare under dagen träffade jag Ida en stund, vi satt och gungade och pratade oså ..
Men efter ett tag blev det riktigt kallt så jag ville gå in igen.
Ida följde med mig hem, men efter bara en stund var hon tvungen att gå hem
medan jag stannade hemma och vilade, var så förbaskat trött!
Så trött som jag var så somnade jag på soffan, men strax efter så ringde världens bästa Conny och väckte mig.
Så jag vaknade ju gott! :D Thiii. Så pratade vi om allt möjligt jätte länge.
Sedan kom han fram till att han ville komma och kidnappa mig igen :D

Så vid 23-tiden kom han och hämtade upp mig, hade det lika kul som alltid :)
Måste ju lätt vara världens bästa sällskap som man kan få. ♥ :)
Är så lycklig att jag har en så underbar vän i mitt liv, går inte att ersättas!


Idag började jag skolan kl: 10.00 och skulle gå ända till 16.30
Men eftersom att vi inte som skulle ha musik inom estetiska val så fick vi sluta 12.50 efter idrotten så det tycker jag var hur härligt som hellst även fast jag tycker att musiken är riktigt rolig att ha.

Första lektionen på skolan hade vi redovisning, och det gick huuur BRA som hellst!
Så allting känns helt underbart just nu! :D

Efter skolan åkte jag in till Birsta där jag mötte upp Jeanette, my girl :D
Och gissa vad! Så söt som hon är så hade hon köpt ringar till oss ♥
med texten "LOVE" på och ett hjärta på. Hur fina som hellst ♥ ♥
Så nu är vi förlovade thiii :D

På birsta köpte jag ännu en till parfym, man kan aldrig ha för mycket utav parfymer ju... :D haha.

Om ungefär 1h. ska Jeanette dra på gymmet och träna med Jossip
Så blir själv hemma =/ buhuu ..... :p

Sedan när hon kommer tillbaks så ska jag färga hennes hår.
Haha blondie gonna come back again! ;D

Ikväll
blir det iaf filmmaraton med tårta och energidryck (Y) AWESOME!


Härligt kom även på nu att jag enbart har en lektion imorgon! Från 11.30 - 13.05
Kan det bli bättre? NEJ! :D
Så får se vad resten av dagen har för skojsigt att bjuda på :)


Men NU ska vi iaf ta och gå ned och köpa pizza, freaking jummey!!! :D ♥ That's our thing ;) hahaha.


PussLOVE ♥



Kommentarer
Postat av: Jeanette

love uu <3 KLICK BZZZZZZZZZZZZZ

2010-09-20 @ 19:26:25
URL: http://lijese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0