Let's get it on


I onsdags strax innan jag skulle fara till ettornas läger
som jag, Cicci, Pao, Karin, Nicke, Simon och Pontus skulle vara ledare åt.
Då fick jag reda på att en släkting från Polen på mammas sida har dött :'(♥
Hemskt sorligt! Tycker att alla från mammas sida dör helatiden, en efter en ... :'(
Men hon dog iaf pga att tiden var inne, hon var väldigt gammal.
Dem flesta annars dör ju i cancer. Sjukt hemskt! :'(

Jag själv är fruktansvärt rädd att jag med ska få det någon hemsk dag,
med tanke på att det är jätte ärvtligt inom vår familj.
Livmoder eller bröst cancer har det varit hittills och ingen har klarat sig ifrån den. 
Min älskade mamma hade tur, verkligen Gud vid sin sida.
Hon hade med cancer då jag var liiiiten bebis, så skulle jag bli storasyster åt en liten tös.
Men eftersom mamma var sjuk och gravid samtidigt så hade hon chansen att överleva.
Hon fick att antingen välja att hon skulle överleva eller lilla tösen.
Självklart valde mamma att hon själv skulle överleva för att kunna ge mig och mina två äldre bröder en bra framtid istället för att ha rena helvettet med en idiot till pappa som bara misshandlar än osv. :(:(

Hursom hellst, nog pratat om det jobbiga ..!
Jag kom nyligen hem efter tre dagar ute i Lögdö, där vi hade lägret.
Det var väldigt roligt. Massvis med tok och skoj :)
Första natten kom min älsklings vän, Conny och hämtade upp mig
så jag sov gott hos honom i hans otroligt bekväma stora säng :)
Sedan morgonen därpå skjutsade han tillbaks mig innan vi skulle starta igång olika aktiviteter.

Det var även paddling i jädrans regnet! Men jag stannade kvar tillsammans med Pao, Karin och Nicklas och fixade ute i Logen inför kvällens lilla partaj, medans Cicci, Simon och Pontus följde med ettorna på paddlingen.
Stackars Cicci trillade självklart i, så duktig som hon är! x) Nejgud, tycker verkligen synd om henne.
Vattnet gick ända upp till halsen på henne. Måste ha varit otroligt kallt!! :/

Så nu har jag nyss duschat och nu tänkte jag ta och fixa håret lite
efter att det har torkat nu under denna tid som jag har bloggat här dårå :p

I helgen blir det nog enbart till att vila, är utmattad och har otroligt ont i hela kroppen.
Kan säga er att soffan jag sov på var INTE alls bekväm, hård och ne blää uscha buscha på den asså! :o
Har ju förstört helamin kropp .... för tillfället, tur är :P haha.

Senare ikväll ska jag åka till min käravän Conny, alltid lika roligt att umgås med honom :D ♥
Finns inget bättre sällskap än hans :) hihi :P

Men nä nuså ska jag ta och fixa håret så jag inte ser ut som något troll längre haha.



PussYao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0