Like an angel


Igår när vi vaknade så började vi att städa, sedan drog vi ut och spelade basket ♥
Men tyvär så var vi tvugna att avsluta efter en timmes spelandet
eftersom Jeanettes mamma skulle komma förbi och hämta och lämna lite grejer.

Jag och Jeanette åt igår vår 6e pizza på 3dagar only :o Stabilt HAHA! >.<
Men som tur så spelar vi massvis utav basket så det jämnar ut sig :D

Efteråt tog vi det bara lungt framför tv:n,
tills senare på kvällen när min älskade vän Conny kom och kidnappade mig igen :D ♥
Som vanligt så var det riktigt roligt och mysigt med hans sällskap :)

Vi skämtade jätte mycket undertiden då han spelade bilspel och jag såg på, riktigt kul var det :)
Och självklart så var ju Conny lika duktig som alltid på att skrämma lilla mig :( Buhu.. Haha :D
Det är helt sjukt hur himla lättskrämd man kan vara :o Det borde vara förbjudet! HAHA x)

Sedan när jag precis lagt mig för att sova, eftersom jag skulle till skolan imorse ju..
Så ville Jeanette att jag skulle logga in på msn och prata, så jag gjorde det naturligtvis :)
Men efter ett tag blev jag riktigt trött och stängde av allt och gick och la mig i stora, härliga sängen :D
Började drömma hemska drömmar, vilket jag nästan jämt gör :'(
Enda sedan jag var liten så har jag drömt en och samma dröm, att jag blir våldtagen :'(:'(
Fruktansvärt hemskt att drömma denna dröm ända sedan man var liten tills även nu
och typ var tredje natt dessutom :o:( Ogillas starkt!
Förut när jag var mindre drömde jag även om att hela min familj blev dödad
av några som gjorde inbrott i vårat hus, men den drömmen tog iaf ett slut tillslut. =/

Imorse när jag åkte till skolan så hamnade Simon Larsson,
min förra klasskompis från när vi gick på högstadiet. :)
Sedan efter skolan när jag precis klivit på bussen hem till Timrå
så tjatade Simon på mig att jag skulle hoppa av och ge honom sällskap på stan och liten stund på skolan.
Så efter långt tjat gjorde jag de då, så snäll som jag är :) haha

Nu är jag äntligen hemma och har världens värk vid svanken och magen :(=/
Inte alls härligt om jag ska vara ärlig .. haha :p
Funderar att gå och spela lite basket om en liten stund, sedan ta ett varmt och härligt bad
och till sist slå på filmen 2012 innan man går och lägger sig :)

UNDERBART! imorgon börjar jag skolan i god tid igen, 10.30 och only en lektion för mig då haha awesome! :D
Sedan efter det åker jag nog hem till mammi och min dundersöta lillebror Hampuuuuuus :D ♥ ♥ ♥



(En bild på mig från sommaren -09,
då jag ännu var blondin och på semester hos familjen i Polen)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0