Runing away from my feelings


Igår efter skolan åkte jag hem till Ljusta och möblerade om i mitt EGNA nya rum :D
WEEEEEEEHOOOOW!!! :D:) LYCKLIG
FLICKA!! hihi :D
Jag har ju delat rum tillsammans med min bror i 3-4år nu efter att vi flyttat ..
Men nuså, äntligen är det bara mitt rum, eftersom Vimar har nu flyttat.
Så hela eftermiddagen höll jag och min älskade mammi på att
rensa en massa gammla prylar, möblera och dekorera :)
Idag fortsatte vi även med det lilla sista eftersom det blev för sent igår.

Men nu är det äntligen klappat och klart och resultatet blev awesome! Japp! Jag är nöjd :):)

Annars de senaste två dagarna har det inte skett något annat speciellt, förutom att min vän Conny ville träffas.
Så igår kväll efter att vi höllt på nästan hela dagen och kvällen, kom han och hämtade upp mig.
Men jag slocknade till förbaskat snabbt, blev så otroligt utmattad
utav all flyttandet/bärandet och allt det där med rummet.
Så tyvär var jag inte till så roligt sällskap igår =/
Ber så hemskt mycket om ursäkt vännen! :/♥

Och nu blir det till att lägga sig i sängen
och låta drömmarna drömma mig bort :)
Sleep Tight, PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0