Slå dem Baby, slå dem haha ^^,



OMG! ;O
Imorse på bussen då jag var påväg till skolan, såg jag en SKIT SNYGG kille som satt mittemot mig !!! :o<3:P
Han såg ut som killen från filmen "Step Up" som jag avgudar .. WOW!! <3 HAHA xD

Idag på eftermiddagen så hade jag och min kära klass grillning och massa aktiviteter på Norraberget vilket var sjukt roligt :D Efter att jag kom hem från skolan så städade jag lite hemma, tog en varm och härlig dusch och sedan åkte jag och min älsta bror, Sebastian ned till Birsta City och shoppade lite, sedan åkte vi ned till stan där jag köpte mig ett par nya stövlar eftersom dem inte hade just dem jag ville ha i min storlek på Birsta :)

Sedan skjutsade han hem mig där jag åt, och pratade lite med min kära hunny Jeanette på msn och Ida.
En liten stund efter bara kom Conny och hämtade upp mig då vi hade det roligt och roade oss med att döda en dumm fluga som var irriterande xp haha Men nu ska vi se på film :)

Underbart! Är ledig ytterligare en fredag :D Så man har ju helg redan nu, suck on that Bitches xP haha
I helgen vet jag ännu inte riktigt vad som händer och sker, men ska kanske partaja lite tillsammans med Jeanette och fira Christopher som fyller 19 på söndan :)

PussLOVE <3.
Önskar er, läsare en riktigt trevlig helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0