MJJ, King of Pop <3


Igår hade jag en as soft lektion på skolan only.
Vi fick planera en skolresa med Cicci, Karin, Pao och NickePicke.
Det gick riktigt bra :)


Efter skolan mötte jag min bror Sebastian och hämtade post åt Jeanette, sedan åkte jag hem till Timrå
Så åt vi en sjukt god pizza, sedan drog jag och bästa Jeanette ut och latjade på en lekpark HAHA x)
Sedan drog vi och spelade basket, as fun! HAHAHAHA Jag losa xp men det var kul ändå ofc! :)


Efter ett tag gick vi hem, och precis när jag skulle duscha så gick ju duschslangen såklart sönder IGEN :O
Dåligt less jag blev då.. Så, så snäll som Jeanette är så hjälpte hon mig att laga den, just då ringde Conny med och ville kidnappa mig haha :p Jag och Jeanette skulle bara ta de lungt igår kväll och ha filmmaraton med massa gotta men fick reda att hon skulle få besök av en pojk ;) Så jag duschade, sedan åt vi ännu en till sjukt god pizza och sedan så mötte jag goConny :) Vi åkte hem till honom, såg på tv, tre olika serier som faktist var spännande, så gosade jag jätte mycket med hans ursöta vovve Texas :D♥♥ Den vovven är verkligen sjukt älskad utav mig! :)

Efter en stund for Conny för att hämta sina föräldrar från någon fest eller vad det nu var,
så jag stannade hemma hos honom och tog en promenad med sötTexas och såg på vackra himmlen som verkligen var täckt utav stjärnor, har aldrig sett sååååå många stjärnor! Så himla vackert! :D
Efter ett tag blev det riktigt kallt ute så jag gick in och la mig på soffan och måste ha somnat direkt HAHA tillsammans med playboy-gosedjuret i famnen, som Conny vann på Gatufesten :D

När Conny kom hem igen väckte han mig såklart, så gick vi ut och kolla på stjärnorna så lärde han mig lite om dem och vintergatan :) hihi. Efter ett tag gick vi in och han började spela ett bilspel som jag låg och kollade på :D Var riktigt kul faktist! :D:)

Vid 3-4 tiden gick vi äntligen och la oss och lät drömmarna ta över natten :p
Vaknade vid 1 tiden imorse och for direkt hem till Jeanette så jag fick väcka henne MOHAHAAAA,
som knappt sovit något inatt x)
Nu ska vi gå ut och spela basket, så får vi se var resten av dagen har för roligt att bjuda på :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0