The last dream you get


Igår tog jag och Jeanette en fika på Birsta City och kikade lite på allt möjligt.
Men ingen av oss hittade något vi blev direkt intresserad utav, helt världelöst.

Resten av dagen tillbringades vid datorn, så nördig som jag har blivit så satt jag och spelade något fult spel på internet haha alltid kul när man ska fördröja tiden :p

Senare på kvällen smsade Christopher mig och bad mig komma ut, så jag gick ut och där stod han tillsammans med hans lillebror och hans två vänner, Tobbe och Johannes så vi pratade en stund.
Sedan slutade kvällen med att jag följde med dem på en roudtrip i sundsvall haha xp

Christopher fixade dricka åt mig med eftersom jag inte dricker snusk öl.
Sedan innan vi for hem till Jeanette så drog vi in på Donken, där jag fick mat av snälla grabben :) Tusen tack!
När vi kom hem till Jeanette, drog vi ut och spelade fyllebasket. Var hur kul som hellst!
Aldrig haft så fruktansvärt roligt då jag spelat basket haha :D

Så idag nu känner jag av att jag har jätte ont i halva min käke, men kunde inte alls komma på varför.
Så nu efter flera timmars funderande kom jag på att Christopher armbågade mig då vi spelade basket haha xP
Sen blev Christopher dålig så vi begav oss hemmåt igen. Så jag kom inte hem förns 04.30.
Då hade jag saknat min underbara vän Conny sjukt mycket så innan jag somnat ville jag höra hans röst så jag ringde honom och pratade en stund. Sen somnade jag gott :D


Idag när jag vaknat kände jag att jag ännu inte var helt hundra efter drickandet inatt så jag drack en hel flaska med vatten. Sen tog jag en promenad tillsammans med mammi och lillebror Hampus till Ica Maxi.
På vägen dit såg vi en sjukt liiiiiten mus, var kanske enbart 2,5cm stor och tro det eller ej men när jag skulle ta kort med mobilen, den var inte ett dugg rädd. Den gick snarare mot mig då jag skulle ta kort. Sjukt! Möss brukar ju vara rädd för människor osv, men den betedde sig som om den vart någons lilla husdjur förr.
Vanligt vis tycker jag att möss, råttor och sådanna saker brukar vara sjukt äcklig och jag blir bara rädd för dem haha men den lilla rackarn vi såg idag var ju pytteliten och faktist söt :o:)


Mer än så har jag inte att säga just nu, får se vad resten av dagen har att bjuda på.
Vet att jag ska snart färga håret på mammi och hjälpa till här hemma lite
och gosa med världens goaste lillebror ♥ ♥


PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0