Use it or lose it


Igår efter en lång dag på skolan åkte jag hem till mammi och hälsa på henne och min ursöta lillebror :D ♥ ♥
Kl. 80.30 började jag jobba och slutade kl. 07.00, direkt efter det fick jag ta och åka till skolan ..
Så jag kan ju faktist lova er att jag var dödstrött på skolan :o

Men nu har jag iaf ringt och sagt att jag inte kan jobba på ett ta nu för jag klarar inte av att gå i skolan och samtidigt jobba nätter nu strax efter sommar lovet, sommarjobbet och skolstarten..
Känner att jag måste smälta in en sak i taget och vänja mig i de nya rutinerna,
sedan så kan jag börja tänka på att jobba på sidan om..

Idag efter skolan åkte jag in till Birst City, där jag mötte min kära vän Jeanette :)
Jag shoppade ett par nya legjeans som jag känt att jag har varit i behov nu ett litet tag ..
Så köpte jag även två nya parfymer (lyckades även att ge mitt ansikte, bland annad ögonen och munnen
en fruktansvärd dusch med parfym! HAHA jag lyckas fan me allt asså..
DUKTIG TJEJ DETTA ASSÅ haha) och köpte även en foundation :)

Senare efter den lilla shoppningsrundan åkte vi hemmåt till Timrå, jag hoppade in i duschen direkt, pluggade lite och sedan for vi på bio vilket var AWESOME! :D Vi såg på filmen Grown Ups, otroligt rolig film!
Ni måste lätt se den! :)

Mega bra, super smart, dunder rätt och extra klokt! HAHA ;p

Men det var ju nå otroligt kallt påvägen hem iaf :o
Så tog mig ett vaaaaarmt och härligt bad såfort vi kom hem igen, helt underbart! :D

Nu blir det sova dags :)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0