sunshine

I torsdags sov jag över hos min underbara vän Conny :)
På fredag morgon vid 6tiden klev vi upp eftersom han skulle börja jobba kl 6.30.
Så han var snäll och skjutsade hem mig innan.
När jag kom hem fick jag sova vidare 2-3h, innan jag skulle kliva upp till skolan.
På fredagar har jag enbart en lektion men vi fick även sluta tidigare som vanligt haha helt underbart! ;D

På lektionen satt vi bara och kollade på en video på klassen från förra terminen då vi blev filmade under en redovisning och sedan när vi flummade oss framför kameran, så FULT! hahaha. och gud så man har förändrats :o Helt sjukt! haha. :D Men det är verkligen positivt! :D:) hahaha. men go Peter från klassen tyckte att jag var så fruktansvärt söööt då :) hihi.

I helgen hittills har jag enbart tagit det lungt framför tv:n och datorn, och idag under dagen tog jag, mammi och min lilla söta änglaskara till lillebror, Hampus ♥ en tripp till Birsta City. Jag blev en tröja rikare och fick även en liten rosa handspegel eller vad dem nu kallas för :p som är formad som en ros .. jätte söt! som jag kan bära runt i väskan ifall något nödläge dyker upp haha :)

Ikväll har jag suttit och kikat på tv, gick någon tjejfilm som jag såg på .. den dög vell men man har ju sett mycket bättre filmer haha :) efter filmens slut, tog jag en härlig dusch och nu sitter jag här och nördar och lyssnar samtidigt på Pussycat Dolls medans jag bloggar vid väntan på att Conny ska äta klart med vännerna på Max och sedan hämta upp mig :):) Dem tänkte hämta upp mig innan dem for och åt men jag ville inte följa med, ingen lust alls att sitta där och kolla på då dem äter. Vet inte alls vad som pågår med min kropp igen :/
Kan inte alls äta, ingen aptit alls .. kan bara dricka massvis med vatten..tur det iaf! :)
Men nu ringde Conny mig precis och sa att dem är framme, så nu drar jag dårå..

PussYao! haha ♥



Conny och Simon Larsson, mina absolut bästaste och underbaraste grabb-vänner måste tamefan vara dem absolut snällaste killarna i hela universum! Finns inte bättre än dem, jag lovar!
Resten av de alla andra killarna är bara ren skit! :o Dålig på ett eller annat sätt, mer eller mindre.
Dem tänker enbart med kuken och så fort dem ser en tjej som dem tycker ser sjukt bra ut måste tamefan vara dum i huvudet enligt dem, att dem ens tror att tjejen ska komma till dem och
ha sex med dem så fort dem viftar på fingret! :O
Idioter hela bunten! Blir så förbannad, att det ska vara så svårt att bete sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0