I will never hurt you, you are the one and only


På måndagskvällen har jag haft jätte ont i magen och även hela morgonen och dagen igår så jag stannade hemma hos Conny, från skolan. Senare mot kvällen mådde jag mycket bättre som tur var :)

Så igår kväll vid 18-tiden följde jag med go Conny in på Biltema i Birsta. Han skulle byta ut ett bilbatteri.
Efter att det var fixat och klart så for vi in till stan där han klippte sig. Det blev hur fint som hellst! :D:)
HAHA medan han gick iväg till bankomaten för att ta ut pengar eftersom dem inte tog kort enbart kontanter, då stannade jag kvar själv där med de två friösrgrabbarna som jobbade där :P Så var jag ofixad och såg ut åt helvette men ena killen kom fram och sa att han tyckte jag var hur söt som hellst :p
hahaha fyfan vad jag skämdes! x):P Men käradu... ja, vad ska man säga? Tur att han sa så och inte
"Amen vadfan! vad hemst du ser ut!" xD HAHA hade vart något det ;P

Efter det fortsatte vi våran lilla upptäktsfärd haha och åkte och köpte hårfärg och åkte en sväng förbi mig så jag kunde hämta mobil laddaren och få mobilen till liv igen :)

När vi kom hem igen till honom så väntade det oss smarriga våfflor :D ♥
Efter maten satte jag igång att färga håret på Conny, först färgade jag till mörkbrunt vilket blev sjukt fint till hans mörka vackra ögon :D ♥ Efter det blekte vi topparna lite men blev fail då jag gjorde den delen så han gjorde det på egen hand och resultatet blev supersnyggt! :D:)

Idag vaknade jag och var jätte pigg och glad, allt kändes toppen!
MEN sedan med skolan skulle vi gå på någon konsär, det var ju mycket bättre än jag trodde men ändå inget för mig. Under konsären fick jag världens huvudvärk och nu har det hoppat över till migrän känns det som :(:(
Så idag tänkte jag enbart ha en lugn vilo dag, härligt med sådanna dagar ibland med. :)



You are the one who make me love
You are that boy!
You are the one who has stolen my heart
You are the one and only.
I will never let you down.
I could never do that to you.
I will never hurt you, baby.
You are that boy!
You are the one and only
You are the one and only in my heart
It is for you my heart beats for.


PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0