It takes more ...


Igår strax efter att jag kommit hem ifrån skolan och städat, så ringde min käravän Conny mig och ville träffas :D
Så han hämtade upp mig, åkte hem till honom och så underbart snäll som han är så hjälpte han mig att fixa ett skåp så jag slapp att köpa ett nytt :D CONNY ÄR BÄST, Så är det bara! :D haha :)

Efter att det var fixat och klart såg lite på tv "Scrubs" störtskön serie! :)
Efter någon timme åkte vi in till Söråker, på pizzerian Lasola där vi åt pizza Nom Nom Nom :D ♥

Resten av kvällen tillbringade vi på Folkan (gåreden i Söråker).
Vid 21.30-tiden åkte vi hem till Conny igen, där vi såg på Saw 3.
Det var första gången jag såg denna filmen. Sjukt äcklig men bra :)


I morse vid 6-tiden var det dags för oss att kliva upp,
eftersom Conny skulle jobba, så skulle han skjutsa hem mig innan jobbet.
Tack för skjutsen! :):) När jag kom hem var det raka vägen till sängen där jag lät drömmarna ta över :p

Angående drömmar, usch fyfan!
HEMSKT först hemma hos Conny inatt drömde jag om en jävla våldtäckt IGEN :'(
Sedan någon annan konstig där hela mitt högra öga var jätte svullet och hade världens köttsår :o
Sedan när jag somnat hemma i min säng, så drömde jag om Conny :o Ovanligt :P
Men den var iaf mycket trevligare än dem två andra idiotiska drömmarna.


Eftersom att min skola har ledigt idag så fick jag sova ut ända till 13-tiden, hur härligt som hellst! :D
Fattas enbart ett toppen väder, med sol istället för regn..


Kärani, mer än så har jag faktist inte att säga just nu,
så jag önskar alla mina läsare en trevlig helg! :)


PussLOVE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0