Don't let me down


BRA DÄR! :O=/
Igår morse hade jag brottom till skolan och fick välja att antingen missa bussen och komma för sent
eller bli utan nycklarna så jag tog bussen. Så naturligtvis bara för att, var ingen hemma just idag och
jag blev utlåst. Fick vänta ute i kylan i nästan 3h innan mamma kom hem med nycklarna :o
Har även inte heller någon krona alls på mobilen eller gratis sms så kunde inte heller få tag i någon =/
Något frusen man är då! =
/

Så strax efter att jag äntligen fick komma in, efter att mamma kommit hem från en slapp dag på Birsta osv,
så drog jag på mig ett antal plagg på mig och la mig i soffan under en fet pläd, där somnade jag in i den härliga värmen :) Efter 2h ringde Conny mig och hämtade upp mig så åkte vi hem till honom och såg på en gammal film/serie som var jätte intressant :D Men jag var så himla trött så jag somnade in otroligt tidigt jämfört med vad vi brukar göra. I'm sorry if I were boring :/


Imorse klev vi upp något vid 6-tiden eftersom han skulle till jobbet och innan skjutsa hem mig, där jag fortsatte att sova. Hade sovmorgon, började inte förän 12.10 vilket jag tycker var härligt! :D
Börjar nästan jämt sent och slutar tidigt, sjukt härliga tider :)

När jag kom hem efter skolan satte jag direkt igång med pluggandet.
Självklart vill man enbart ta det lungt efter att man varit på skolan
men jag föredrar att först göra allting klart så att man kan ta det lungt sedan
eller kunna göra olika saker utan att behöva stressa och veta om att allting är klart istället. :)

Får se vad jag hittar på för trevligt resten av dagen :)




När en tjej säger att hon "saknar dig", så finns det ingen i hela världen
som saknar Dig mer än vad hon gör ♥ ♥

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0