You look like an angel. You walk like an angel, talk like an angel ..


Igår när jag kom hem efter skolan, satte jag direkt igång med att plugga
Efter att det var klappat och klart så gick jag ned på affärn köpte hårfärg och satte igång med färjandet ;D

Det blev........mörkbrunt med liiiiiiite röd nyans :)
Efter att detta var klart så kidnappade min kära vän Conny ♥, så åkte vi till en "båtstugan" i ngn hamn i Söråker,
Vi satt båtvakt, det var väldigt mysigt! :D Så duktig som jag är så lyckades jag även att låsa ut oss HAHA x):p

Sedan vid 3tiden åkte vi äntligen hem så fick jag sova i en stor, skön, varm säng :D Himmelskt hihi >.<

Idag var skolan helt awesome! En riktigt bra dag :D
Nu har jag nyss ätit, blev potatis och köttbullar med gräddsås Nom Nom Nom ..
och nu funderar jag att ta en dusch jag å efter att Jeanette har duschat :)

Får se vad kvällen har för trevligt att bjuda på :)

Och imorgon är det bara en lektion på skolan, känns otroligt skönt! :D
Efter det åker kanske jag och Jeanette tillsammans med Andreas och Selin till Bollnäs och festar loss (Y):)


Jag hittade även ett jätte fränt tjejigt badkar på en hemsida:



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0