Awesome day!


If you feel it, let it happen! ♥
hihi jag lånade denna lilla texten utav min käravän Josip ;D ..Jag tyckte liksom om den :)

Idag efter svenskan drog jag runt en liten stund på stan tillsammans med Cicci, Sara och Sandra tills min buss kom. Cicci var super gullig som följde med mig in till bussen! ♥ thihi :) Hur som hellst så tog jag bussen in till Timrå där jag träffa världens bästa Josip!! Efter ungefär en timma kom Simon Persson till oss när vi satt och stekte i solen och hade det allmänt trevligt :) LOVE IT! ♥ Något vid ett tiden skulle Simon ta bussen in till skolan (han hade sovmorgon), efter att vi vinkat av grabben gick vi hem till Josip där vi gick igenom massa Britney prylar, åt middag och såg på tv :) Det blev köttbullar med mos, amagad vad gott det var med att få i sig ordentlig mat :D

E
fter några timmar gick vi ut i solen igen och lyssna på musik och prata tills Conny slutat jobbet och kom och hämtade upp mig. När jag kom hem så var jag as pepp på att se Britney filmen "Crossroads" som jag lånade utav Josip :) ÄLSKAR FILMEN!! ♥ ♥ Det var riktigt länge sedan jag såg filmen, säkert 5-6 år sedan snart :o



MEN GUESS WHAT??! När jag skulle starta filmen såg jag att det enbart var en massa extra material på skivan, så kollar jag i fodralet så ser jag att själva skivan med filmen inte var med!! Not cool at all ju! ..Snyft snyft* :'( HAHA skivan ligger istället kvar hemma hos josips DVD x) Så tråkigt nog blev det ingen film för min del, inte just denna iaf haha :P Men något senare tänker jag iallafall se på filmen med Michael Jackson som jag fick utav Jeanette häomdan :)

Tanja, Josips syster kom även förbi förut nä vi var hem en sväng hos dem, då fick jag ett jätte fint och gulligt rosa linne utav henne och ett rosa pannband med vita pickar as sött LOVE IT! Tusen tack, snälla rara :) ♥ HAHA BTW! Jag och Josip såg en as ball bil med regnummret "MRBLING" haha awesome ju :D

Imorgon efter skolan ska jag åka till Timrå igen och umgås tillsammans med Josip, Simon Persson och även hjälpa Tanja med att färga löshåret något under kvällen :) Under dagen funderar vi starkt på att typ se film eller något, finns ju inte direkt mycket man kan göra när man inte har pengar att hitta på något speciellt.. =/ Men vi gör bästa utav situationen och kommer nog ha massa kul, like today! :D



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0