Awwi


Jag vaknade ganska så nyligen, har precis gett vovven mat och gått ut med honom en sväng :) Nu sitter jag här och har precis läst lite mail och försöker få kontakt med en viss kille som säljer en lägenhet men han är omöjlig att få tag i :o Har försökt några gånger nu.. Hur som hellst så har jag gryyymt ont i magen :'( Gillas verkligen inte! =/ Så tänkte ta och lägga mig och vila lite granna nu innan jag tänkte ta tag i städningen och fixa mig lite innan Conny slutat jobba, när han kommer hem ska vi åka in till Birsta City där jag ska köpa lite hårfärg så vi kan experimentera lite senare ^^, tänkte även köpa ett visst shampoo och balsam som jag hittat som verkar vara jätte bra för att reparera skadat hår, hoppas det fungerar! :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0