Bring it on


Idag skulle jag börja skolan kl: 12.20, Ellenor ringde mig precis när jag vaknade och skulle kliva upp ^^, Så bestämde vi oss för att åka in till stan tidigare så att vi bara kunde chilla lite i solen, var ju jätte fint och härligt väder så vi tänkte passa på att njuta. När jag kommer in till stan visas det att vi var ledig igen! HAHA AWESOME!! Då vart man lite sådär glad >.< På stan träffade jag mina favvo tjejer, Bina och Lelle där vi gick runt och kikade på rean osv.. Lelle hittade ett par glasögon och ett armband som hon höpte, medans jag köpte två par as fräna örhängen haha, korsett och trosor till. As snyggt! Jag brukar vanligtvis inte passa så bra i korsetter eftersom jag har en kort överkropp =/ Men denna satt finfint den :D ME SO HAPPY!! haha :p Var en massa kul med tjejerna ;) 

Efter en stund kom Matte ..? tror jag han hette iallafall, en vän till Bina så vi var social med honom en stund med innan vi skulle hem igen. På stan stötte jag även på MR. FRANK haha. x) Länge sedan man träffade den gossen :D När jag kom hem till mammi fick min underbara lillebror min Cola som jag köpt tidigare haha han blev så glad så x) Urgullig liten sötnos är vad han är! :D ♥

Nu sitter jag hemma hos Conny och har precis pluggat inför provet vi ska ha imorgon så det blir nog mer pluggande något senare med. Vill verkligen klara av detta prov!! Wish me good luch (a) hihi I'll need it! Men nu ska jag se på gårdagens BigBrother avsnitt ;) Seeyah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0