Cool Rider


Kvällen igår var AWESOME!! Ett STORT Tack till alla som var på festen igår, speciellt till min älskade ängel Josip och Simon Persson! Massa knas. Vekligen en underbar kväll! (Y):D Under kvällen kom Conny och Rickard förbi och hämtade upp oss så åkte vi och käkade på Donken, tha donkas ^^, Massa gott!! Nom nom nom. ♥ Efter ett tag var det dags att fara hem, när vi kom hem började jag spela poker med grabbarna, Conny och Rickard AND GUESS WHAAAAAAAAAAT`??!!! ;D JAG VANN ÖVER DEM IGEN!!! HAHA asså shiiit vad jag är grym ;D *stolt* hihi.



Imorse eller ah.. idag vaknade vi as sent :o haha men as soft! Nu byter Conny däck på bilen, när det är klappat och klart blir det troligtvis till att åka och spela basket :) Men nu ska jag gå tillbaks till grabbarna och ge dem sällskap och se hur det går fö Conny med däcken :)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0