Don't know what to do


I do not know what else I can do ..
All the thoughts I have in my head,
heart broken.
Something makes me scared,
afraid to swamp everything.
I really wish I had a chanse with you ..
It feels like I've tried with everything,
to be myself, talked about it and much more ..
But nothing seems to work.
Is it really too late? Is everything gone forever?
I wish I knew why.
It makes me wanna cry.
Why can't I be the only one ..?



Eftersom jag fick feber under dagen igår och sov mestadels utav kvällen och ännu mådde dåligt imorse så stannade jag hemma från skolan, vill hellre missa en dag och ta igen krafterna och bli bättre än att anstränga kroppen och bara bli sämre och sedan bli jätte sjuk så jag blir tvungen att missa flera dagar från skolan. Efter att jag sovit ut ordentligt och kände att jag mår mycket bättre nu, så tog jag tag i lite städning här så att det ser trevligare ut :) Sitter nu och lyssnar på musik, pratar med mina älsklingar: Bina och Lelle och väntar på att Conny ska komma hem från jobbet. :) Bina och Lelle var tydligen hemma från skolan dem med :o HAHA klantisar dem är, båda två försov sig tydligen hahaha x)


Jag har redan fått en massa sms om att jag är med i Dagbladet idag, MEN DET VISSTE JU INTE JAG SJÄLV ELLER? :P hahaha knas ^^, men har faktist inte sett ännu hur jag blev på bilden menmen :P 

TRÅÅÅKIGT! Idag är det inte så värst fint väder ute, ingen sol och sådär halvtkyligt så man blir bara trött och seg, ogillar sådanna dagar starkt! SOL SKA DET VARA! :D hihi så att man kan sitta ute i solen och steka :) 

Önskar affären vore närmre, då hade jag gått och handlat lite gotta typ som CANDY, OH I WANT CANDY..!! :o ♥

(Gammal bild)


PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0