Home at hunnies place :)

OMG hahaha jag har skavsår över hela mina fötter :o kan knappt gå!! :( Men jag har iaf fått i mig bra motion, gått en mil för att ta mig till bussen :) När jag väntade på bussen messa hunny mig att jag skulle komma hem till henne så drog dit ist :) Tack vare att jag sov ut ordentligt slapp jag min dryga feber som jag har lidit med i fyra dagar. När jag kom hem till Jeanette så tog vi med oss ut kissen och gick ut och satte oss på baksidan och solade till musik och åt glass :) Kändes verkligen som om det vore sommar, AWESOME!! Så himla härligt, LOVE IT! :) När hennes bror kom hem från jobbet drog vi ett antal gånger på affären och mötte även Simon Persson, Sverob, Christer och någon mer som jag aldrig sett :p När det var dags för grabbarna att ta bussen så gick jag och hunny vidare hem till henne där vi började göra i ordning maten och gick ut och grillade, jummey! Det blev kyckling, majskolvar och klyftpotatis massa gott! ♥:) Efter vi ätit såg vi på någon barn film, as söt handlade om hamstrar som var agenter x) haha. Nu har jag nyligen färgat håret på jeanette och hennes bror har precis somnat så nu gäller det att vara tyst, tyvär blir det nog inget sovande för min del än på ett tag eftersom är as pigg :o don't know why, jag som på senaste tiden har varit as trött hela tiden :s Är väll på tiden att bli pigg som förr haha. Jag fick även en MJ film utav Jeanette wiiiii LOVE IT and love her :D hihi ♥ ♥ 

Imorgon åker hennes bror hem till Bispgårn, så ska vi ha fest med några andra trevliga änglar :D Gonna be awesome :) Får se ifall jag åker hem till mammi på söndagen eller hem till Conny och se på MJ filmen :) iih.



Tusen tack och god natt! :)
PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0