I'm gonna be famous soon ;P haha

MIN HELG:
Fredagen
var som sagt AWESOME ute på krogen tillsammans med bästa girlsen! ♥
Lördagen, då kom Rickard och Kebbe och hälsade på oss så vi spelade en massa poker, gissade låtar och såg på serien "Jims Värld" innan vi somnade >.< Kebbe sov kvar här hos oss men Rickard for hem han eftersom han inte kunde somna medans vi alla sov som små bäbisar ^^, :)
Söndagen, spelade Conny mestadels nå dataspel medans jag och Kebbe hade filmmaraton :) Så blev det "Jims Värld" sedan igen innan vi somnade. Kebbe var snäll som skjutsade mig till bussen imorse när jag skulle in till skolan :) Tacktack till honom! :) Slapp jag kliva upp vid 6 på morgonen (Y) hihi eftersom Conny skulle iväg och jobba tidigt.


Min dag idag på skolan har gått bra, varit en trevlig och soft skoldag med massa fint väder, fick även lite tid till att sitta i solen och steka lite först med Malin och sedan med Lelle och Bina :) AWESOME MED SOOL!! :D När jag och Malin satt ute i solen så kom två personer fram till oss som kom från Dagbladet och frågade oss om vilken film som vi anser är dåligast och sedan plåtade dem oss lite ^^, haha så imorgon blir vi med i tidningen på sista sidan ;) HAHA helt sjukt, känns knas att Dagbladet frågar mig jämt till att jag ska vara med i tidningen men jag har alltid tackat nej men nu orkar jag inte med det så jag får ta och bli lite famous :P hahahaha

Efter idrotten tog jag, Bina och Lelle oss en promenad i det fina vädret och påvägen tillbaks till skolan mötte jag på min käravän Simon Larsson :D (Y) 
 
Efter skolan när jag skulle ta bussen stötte jag på Robert och Simon.P. så man fick ju sig ett trevligt sällskap och det gillas :) Jag skulle åka och sola innan jag for vidare hem och grabbarna blev sugna på den idén så dem hakade på dem också :) Jag blev ju lite lite liiite brun haha en början :D Imorgon blir det troligtvis solning igen :D ME LOVE! Vill bli brun igen, and i'm gonna be hihi ^^,

När jag och Conny kom hem, gick jag direkt ut med vovven på prommis, sedan hoppa in i duschen, käka och nu sitter jag gär och funderar starkt på att lägga mig och vila ett tag med tanke på vilken otrolig migrän som jag fått :'( Uscha för migrän!! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0