Make it a better place, for you and for me


There is a place in your heart, and I know there is love ♥

På torsdagen hade vi svenskprov som jag pluggade satan av mig MEN provet gick ju inte bra tyvär. Det var knas! Fanns massa som vi inte ens gått igenom och som inte heller stod med i boken :s Så jag och många andra blev bra besviken!! :( Efter skolan gick jag, Bina och Lelle runt lite på stan :) Köpte mig tre par nya tights för 199:- gud så glad jag blev att det fanns extra pris! Jag behövde verkligen nya tights eftersom dem andra blev jätte sliten och usch. Så jag blev glad när jag fick tre par för super pris :)

Igår var vi ledig IGEN så jag sov ut rijält, städade lite och gjorde mig i ordning lite segt sådär .. innan det var dags att fara hem till Bina och vänta på Lelle och hennes vän Niklas som skulle med hem till Jonna på för fest innan det var dags för krogen. Det blev lite drama men det var även massa awesome!! Var en riktigt kul kväll med super trevligt sällskap! Tusen tack till er :D

Somnade as sent inatt och vaknade ännu senare ^^, haha jag klev upp typ 15.17 :o INSANE!!! Ikväll blir det en lugn kväll för min del, typ se film och tjocka i mig godis tror jag :) Menmen kanske blir andra planer ist, får se var kvällen för mig :)



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0