Missnöjd med håret!


Igår kväll färgade Conny håret på mig, det skulle bli en liten ändring bara..svart hår men vid luggen skulle det vara lila istället för rött. MEN lila färgen syns verkligen typ inte, så hela håret ser mer eller mindre svart ut AND I HATE IT! :'( Blev missnöjd,så in i bomben =/ Conny säger att han tycker att det blev jätte bra men jag själv anser att jag inte alls passar i hel svart hår, känner mig som om jag vore en häxa eller något liknande :( Whatevah, what to do.. kan inte heller färga till typ brunt or something, eftersom har enbart ungefär 200-300kr kvar :/ Kommer nog bli så tvungen att leva utan pengar på mobilen denna månad... :/ Nothing to do :)

Hur som hellst så vaknade jag ovanligt tidigt idag, först kl 8på morgonen och var hur pigg som hellst men lyckades somna om, så vaknade jag återigen vid 10 men kunde inte sova vidare så satte mig här iistället medans Conny får sova ut :) Så himla fin när han sover! :o

Kärani, idag är det den sista = majbrasan osv .. men om jag ska vara helt ärlig så har jag absolut inga planer och ingen lust att göra något ens :o Inte vad jag känner nu iallafall, lite knas :/ Får ta det som det kommer..

Och idag ska vi tydligen få hem oss en kissekatt som heter Sune som ska börja bo hos oss nu :D Ser fram emot det, får hoppas på att det kommer gå bra med min allergi! Annars blir jag ledsen om jag ska behöva måsta ta och käka en massa allergitabletter :/



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0