My weekend


Minnen som svävar förbi
Tankar som kommer
Önskningar som inte slog in
Tiden som kunde bli vår ..



I lördags efter att vi ätit frukost, åkte jag Conny och Rickard in till Timrå där vi solade lite innan vi for vidare in till Birsta City där jag köpte en present åt min lillebror som fyller år den 28:e ♥ :) Så köpte jag även mig en ny parfym eftersom mina är typ slut, har enbart en kvar som ligger hemma hos mammi. Sedan åkte vi vidare och köpte gomat. Sedan blev det lite basket på Ala skolan innan vi for hemåt och packade inför kvällen. På kvällen åkte vi och grilla, åt super god mat, fläskkarré med bea sås till och potatissallad NOM NOM NOM, super gott!! :D Efter flera timmar var det dags för att sova, vi sov i ett 4mannas tält. Belive it or not, men detta var min allra första gången som jag tälta :D:D it was awesome!! och super mysig kväll :) LOVE IT! Massa kul! :D

Morgonen därpå när vi vaknade grillade vi machmallows och korv med bröd :) Efter att vi stekte lite i solen började vi att plocka ihop och for hemåt. Efter en stund åkte Rickard på middag till sina släktingar medans jag och Conny hjälpte till här hemma med att plantera lite växter, jag fick springa med kannan och vattna en massa plantor :) Under kvällen precis när vi blev klar kom Rickard tillbaks så åt vi lite chips, drack dricka och försökte se på filmen Paranormal Activity 2, men vi såg inte klart den eftersom Conny var super trött och eftersom att jag hoppade till och skrek ibland så stängde vi av det så han fick sova vidare utan att behöva bli väckt utav någon som skriker x) hahaha Men ikväll ska vi nog se om och se klart den! ;D It will be fun x) hahaha..

Imorse vaknade Conny vid 6 på morgonen och kunde inte sova så nu under dagen medans han sov ut gick jag och Rickard ut och stekte lite i solen, städade undan efter att busvovven Texas rev ut soperna, städade en massa uppe på rummet och såg nyligen klart på filmen Crossroads .. AGAIN! haha ;D Nu har sömntutan Conny iallafall vaknat till liv, sitter nu och spelar medans jag nu ska äga Rickard på kortspel MOHAHAAA ;) Men han hälsar "In your dreams" men detta är inget allvarligt, för han vet mycket väl om att jag kommer vinna IGEN haha ;D Får se vad vi hittar på för trevligt senare under kvällen :)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0