Smack that ;)


I onsdags gick jag 5km för att ta mig in till bussen men som tur så hade jag ju tur med vädret som fick solsken :D LOVE IT! Hur som hellst så åkte jag in till Birsta för att lämna in lite CV:n angående extra jobb, kommer ju behövas när jag får egen lägenhet som är på g nu :) Måste enbart hitta en billig lägenhet att hyra! Tanja följde med och passade på att shoppa massa fint ;) Efter det solade vi en stund åh, men för min del blev det bara liiiite :o eftersom en jävla kärring stal den mesta av min tid :o satmara, blev faktist ledsen på hjärtat där! :( Sedan tog jag bussen in till statoil och gick ytterligare 5km hem till oss :) På birsta mötte vi även Simon Persson och Christer :D När jag kom hem somnade jag lika snabbt haha x)

På torsdagen var det urtrist väder när jag klev upp :o Eftersom jag skulle in till tandläkaren och laga 2tänder som jag har fått små hål i så åkte jag med Conny in till bussen medans han skulle vidare in till jobbet. Passade på att åka förbi mamma innan och gosa med lillebror ♥ Efter tandläkarbesöket ville Tiger träffas men jag var tvungen att ställa in eftersom jag blev helt bedövad över halva ansiktet!! :o Kändes bokstavligen HEMSKT!!! :o:'( Så jag var inte så sugen på att han skulle se mig så när jag knappt kunde prata hahaha x) Så jag åkte föbi Timrå en sväng och gick och sola tillsammans med Tanja, på bussen mötte jag Josip, weeii haha :) Efter en riktigt härlig stekning gick jag och Tanja ned till pizzan och tjocka i oss ;) hihi Sedan kom Conny och hämta upp mig så for vi och fixa lite ärenden innan vi for hemmåt :)

Efter att Conny bytt däcken på bilen, fick vi främmande som vi fikade med innan vi for ned och spelade lite basket tillsammans med Rickard som vi plocka upp efter vägen, en liten kidnappning liksom x) haha :P Rickard vann som vanligt på "21" MEN när vi kom hem spelade jag "Skittunnan" tillsammans med Rickard medans Conny spelade spel på daton. AND GUESS WHAAT ;D Sopa han ska vara då! HAHA xD Det började ju likta ganska illa utav Rickard mot slutet som hamnade så fruktansvärt långt ned i skiten ;D x) HAHAHAHA DAMN I'M AWESOME ;D hihi. En liten stund efter bara så satte vi oss allihop och såg på filmen "Hachi". Jag måste ju säga er att filmen är riktigt sevärd!!! Riktigt jädrans bra men sorlig mot slutet :'( Klarade inte av att se slutet, tårarna bara rann så var tvungen att gå in och få annat på tankarna.. Gick ist och gosade lite med govovven Texas :) ♥ Efter filmen somnade Conny eftersom det redan har varit en riktigt lång dag för honom och även veckan.. Men jag och Rickard fortsatte med vår maraton och såg på "Mean Girls 2" ..jaani bättre filmer finns det ju faktist! haha Sist men inte minst slog vi på filmen "Saw" innan det var dags för att sova :o Jag somnade då iallafall direkt haha :)

Imorse vaknade jag utav att Conny pratade i telefon :P och såg på klockan så tyckte det var dags att kliva upp.  Jag och Rickardo x) såg på filmen Crossroads så himla bra så jag ville se den igen :D Efter filmen åkte jag hem till mammi och träffa min kärabror Vimar som kom och hälsa på från Karlstad :D:D Vi tog en prommenad medans lillebror körde på sin 4hjuling och efter gillade vi och drack lite vin till massa gott! :D Vid 18 tiden kom Conny och hämtade upp mig efter så for vi hem och åt super god mat tillsammans med främmande vi fick :) Massa trevligt! Nu kom Rickard hit och hälsa på igen så jag tänkte på att spöa honom lite till i kortspel HAHA xD Senare ska vi se på skräckfilmer! AWESOME, but.. I'm gonna die :o:'( hahahaha så himla lätt skrämd som jag är :o:( 



PussLOVE ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0