Stolen heart


AMEN KUUUL!!! ..Eller så INTE!! :( Jag har haft feber tredje dagen idag!! Snyft snyft* :'( Trots att jag sovit mestadels av dagarna efter skolan så mår jag ännu inge mycket vidare =/ VILL INTE BLI SJUUUK IGEN! :(
Får se hur det blir med skolan imorgon beroende på hur jag mår ..

Jag har precis vaknat efter några timmars sovande, känner mig as svag i hela kroppen :/ Blir nog till att lägga sig i soffan och mysa ned mig under täcket och se på någon film :) Hoppas verkligen jag blir bättre till helgen så jag kan hitta på något trevligt, men vad det får bli isf, får jag se då :)


(Jag och min ursöta lillebror ♥ Bilden är dock ungefär 2år gammal)


Jag funderar starkt på att bli blond till sommaren igen, ska jag?? Eller ska jag förbli svarthårig?




I just wanna be loved by you, for that girl who I really am. ♥

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0